Sfaturi pentru articulații

Recomandări esențiale pentru a menține sănătatea articulațiilor

FLEXOFYTOL-astuce-1-bouger

Mișcare!

Cele mai potrivite activități pentru menținerea unor articulații tinere sunt: ciclismul, înotul și mersul pe jos.

Evitați activitățile cu risc traumatic crescut, precum jogging-ul (în special pe asfalt) sau tenisul.

FLEXOFYTOL-astuce-2-assis

Sus, jos?

Evitați să stați pe scaun sau în picioare pentru perioade lungi de timp, sau orice altă poziție care aplică o presiune ridicată asupra articulațiilor dvs. și creează disconfort.

FLEXOFYTOL-astuce-3-alimentation-saine

Greutate sănătoasă

Mențineți o greutate normală, integrând sportul în rutina dvs. zilnică și adoptând o dietă sănătoasă, echilibrată.

O scădere de 5% din greutatea corporală contribuie substanțial la reducerea sensibilității articulare.

FLEXOFYTOL-astuce-4-gestes

Activități zilnice adecvate

Ajutați-vă articulațiile făcând alegeri sănătoase în fiecare zi:

  • Pantofi comozi ce oferă susținere picioarelor dvs. fără a le contracta sau strânge inutil, cu tălpi groase care reduc din impactul resimțit de articulații în timpul mersului.
  • Accesorii care vă ajută să vă menajati articulațiile și vă simplifică viața în fiecare zi: bastoane, desfăcătoare electrice de conserve, perii cu mânere ajustabile, etc.

FLEXOFYTOL-astuce-5-exercices

Sport

Practicați câteva minute de sport în fiecare zi pentru a pune în mișcare articulațiile rigide și sensibile. În acest mod puteți identifica și care sunt articulațiile care au nevoie de mai multă atenție și puteți preveni accidentele nedorite.

Taylor Moton Jersey