Sfaturi pentru articulații

Recomandări esențiale pentru a menține sănătatea articulațiilor

FLEXOFYTOL-astuce-1-bouger

Mișcare!

Cele mai potrivite activități pentru menținerea unor articulații tinere sunt: ciclismul, înotul și mersul pe jos.

Evitați activitățile cu risc traumatic crescut, precum jogging-ul (în special pe asfalt) sau tenisul.

FLEXOFYTOL-astuce-2-assis

Sus, jos?

Evitați să stați pe scaun sau în picioare pentru perioade lungi de timp, sau orice altă poziție care aplică o presiune ridicată asupra articulațiilor dvs. și creează disconfort.

FLEXOFYTOL-astuce-3-alimentation-saine

Greutate sănătoasă

Mențineți o greutate normală, integrând sportul în rutina dvs. zilnică și adoptând o dietă sănătoasă, echilibrată.

O scădere de 5% din greutatea corporală contribuie substanțial la reducerea sensibilității articulare.

FLEXOFYTOL-astuce-4-gestes

Activități zilnice adecvate

Ajutați-vă articulațiile făcând alegeri sănătoase în fiecare zi:

  • Pantofi comozi ce oferă susținere picioarelor dvs. fără a le contracta sau strânge inutil, cu tălpi groase care reduc din impactul resimțit de articulații în timpul mersului.
  • Accesorii care vă ajută să vă menajati articulațiile și vă simplifică viața în fiecare zi: bastoane, desfăcătoare electrice de conserve, perii cu mânere ajustabile, etc.

FLEXOFYTOL-astuce-5-exercices

Sport

Practicați câteva minute de sport în fiecare zi pentru a pune în mișcare articulațiile rigide și sensibile. În acest mod puteți identifica și care sunt articulațiile care au nevoie de mai multă atenție și puteți preveni accidentele nedorite.

;